dinsdag 24 december 2013

Verjaardagskoffer

Voor Beeld kregen we de opdracht om een beeldkoffer te maken. Eerst ging ik op zoektocht naar een oude koffer. Na lang zoeken, had ik eindelijk een koffer gevonden. Nu kon het echte werk beginnen! Ik heb gekozen om een verjaardagskoffer te maken. Eerst heb ik een paar ontwerpen gemaakt om op mijn koffer te tekenen. Ik heb uiteindelijk besloten om een berengezin te tekenen. Op de voorkant van de koffer zie je een jarige beer die cadeautjes en taart krijgt van zijn gezin. Op de achterkant zie je de beren dansen. 


Toen ik mijn ontwerp had, heb ik mijn koffer een paar primerlagen gegeven.


Daarna heb ik in het beeldlokaal mijn ontwerp op mijn koffer geprojecteerd en getekend op mijn koffer. Tot slot heb ik mijn koffer volledig beschilderd met acrylverf.

Dit is het resultaat:



1 opmerking: